فروشگاههای زنجيره ای

با خريد اين بسته شما مي‌توانيد با مشتريان خود ارتباط برقرار كرده و مشتري مداري را كه يكي از اصول كسب و كار موفق است رعايت نموده و بتوانيد گروه مشتري را از مشتري عام به مشتري خاص تغييردهيد.- چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه ، با ارسال پیامی از او تشکر کنید ؛ – عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال پیامک به وی اطلاع دهید ؛ – لیست کالاهای جدید که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید را از طریق پیام کوتاه به مشتری اعلام نمایید ؛ – با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید با او احساسی مشترک دارید؛ – هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید ، یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می گیرید، پیام حاوی تغییرات ایجاد شده را برای مشتری ارسال فرمایید . -تبلیغ و معرفی محصول جدیدی که بتازگی اقدام بفروش آن محصول نموده اید. -در زمانهاي تخفيف و حراج اجناس مي‌توانيد از اين طريق به مشتري اطلاع رساني كنيد.

پست های مرتبط

تبریک عید نوروز
شركت‌های بيمه
تبریک عید نوروز

No comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *