فروشگاههای زنجيره ای

با خريد اين بسته شما مي‌توانيد با مشتريان خود ارتباط برقرار كرده و مشتري مداري را كه يكي از اصول كسب و كار موفق است رعايت نموده و بتوانيد گروه مشتري را از مشتري عام به مشتري خاص تغييردهيد.- چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه ، با ارسال پیامی از او تشکر کنید ؛ – عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال پیامک به وی اطلاع دهید ؛ – لیست کالاهای جدید که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید را از طریق پیام کوتاه به مشتری اعلام نمایید ؛ – با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید با او احساسی مشترک دارید؛ – هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید ، یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می گیرید، پیام حاوی تغییرات ایجاد شده را برای مشتری ارسال فرمایید . -تبلیغ و معرفی محصول جدیدی که بتازگی اقدام بفروش آن محصول نموده اید. -در زمانهاي تخفيف و حراج اجناس مي‌توانيد از اين طريق به مشتري اطلاع رساني كنيد.

پست های مرتبط

No comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *